تاریخچه آدیداس – ADIDAS – فوتبال کالا

در ابتدا گفته می شد که طرح اختصاصی برای لباس های تیم ملی در نظر گرفته می شود و ایران یکی از کشورهایی است که شرکت آدیداس اسپانسری آن را به عهده دارد. اواخر قرن بیستم شرکت آدیداس زیر ساختهای خود را توسعه داد؛ این شرکت اسپانسر رسمی جام جهانی فوتبال ۱۹۹۸، جام جهانی فوتبال زنان ۱۹۹۹ و همچنین اسپانسر یک تیم بیسبال در نیویورک شد. وی تمایلی نداشت که آدی در صنعت کفش کارکند؛ بههمین دلیل آدولف در سال ۱۹۱۳ و پس از پایان تحصیلات دبیرستان، بهعنوان کارآموز در یک نانوایی مشغول به کار شد. ارتباط با مشتری: یکی از اقدامات آدیداس، همکاری مستقیم با باشگاههای گوناگون ورزشی است.

همیشه یکی از مهمترین اهداف آدیداس لوازم تمرینی فوتبال و تجهیزات مربوط به آن بوده است.آدیداس یکی ازمهمترین شرکتها در ارائه تجهیزات تیمی برای فدراسیونهای بین المللی و باشگاههای فوتبال از جمله، بایرن مونیخ، رئال مادرید، چلسی، منچستریونایتد (از فصل ۱۶-۲۰۱۵)، آث میلان و یوونتوس (از فصل ۱۶-۲۰۱۵) خواهند ماند. آمادگی برای نیازهای احتمالی: آدیداس با بررسی دقیق آمار فروش در ابتدای هر فصل، درباره سفارشهای احتمالی فصل بعد پیشبینی میکند. فرزند آنها، رادلف رودی داسلر، بعد از ترک مدرسه به پدرش در کارخانه پیوست. در دنیای امروز بیشتر از هر زمان شاهد رقابت هستیم. افزایش دردسترس بودن محصول: این موضوع سبب میشود که مشتریان آدیداس در هر زمان و مکان به محصولات این شرکت دسترسی داشته باشند.

ایجاد سود بیشتر و خالص: تأمین نیازهای مشتریان در کوتاهترین زمان ممکن، به فروش و سود بیشتر منتهی میشود. در این شرکت، کارکنان زیادی با پیشینههای فرهنگی و عقاید مختلف فعالیت میکنند و همین موضوع سبب درک بهتر نیازهای متفاوت است. در طول جنگ، زیرساختهای آلمان آسیب زیادی دیده بودند به همین دلیل او نمیتوانست از لوازم برقی برای تولید کفشهایش استفاده کند. این شرکت تاکنون چندین کارخانه با فناوریهای جدید و سریع در آلمان و آمریکا ساخته است و بهدنبال افزایش تعداد آنهاست. درالمپیک سال 1928 ورزشکاران آلمان این کفش ها را برای مسابقات انتخاب و از آن استقبال کردند. این شرکت همواره درنظر میگیرد که از چه طریق میتوان به درآمد، سودآوری و رشد پایدار رسید. این شرکت همواره بهدنبال برقراری توازن میان منافع سهامداران و توقعات کارکنان و کارفرمایان است.

این فرهنگ که با استراتژیها و عملکرد کارکنان معنی مییابد، بر اشتیاق آدیداس برای دستیابی به رضایت مشتری و سود مالی تأثیر میگذارد. برنامه جدید تجاری آدیداس مبتنیبر فرهنگ همکاری، این شرکت را بر اهداف اصلی خود شامل فرهنگ، سرعت و منبع باز متمرکز میکند. براساس قوانین جدید آدیداس نمی توانست نام شرکت خود را در کنار سه خط موازی و مورب لوگوی خود قرار دهد. محصولات آدیداس دارای یک علامت تجاری به شکل سه نوار است. آرم آدیداس شامل سه الگوی خطی بود که همیشه باقی خواهد ماند. هرگز موجودی انبار به پایان نرسد: محصولات آدیداس باید همیشه دردسترس مشتریان باشد. کاهش خطر اتمام محصول: با افزایش سرعت ارسال محصولات به فروشگاهها، خطر پایان یافتن ناگهانی محصولات کاهش مییابد. این فن آوری ساخت 1984 به ورزشکار اجازه می داد که از مقدار سرعت خود و کالری که سوزانده باخبر باشد. 13- نایک سعی کرد مانع از انتشار کفش ورزشی آدیداس بافته شده شود، که اکنون روند بزرگی است.